Voverytė

Voverytė

2014 m. kovo 9 d., sekmadienis

Viešasis transportas

Šįkart visaip, ir gerai ir blogai. Ir iš karto noriu užbėgti už akių visiems pasakojimams apie tai, kad todėl ir nesinaudoja troleibusais ir autobusais ir pan. Šįkart pasilikit sau. ;)

Taigi, aš viešuoju transportu naudojuosi. ir dažniausiai džiaugiuosi, kad viskas tik į gerą keičiasi. Bet praėjusią savaitę teko pabūti vieno įvykio liudininkais. O kadangi patylėti nemoku, mano laiškas Autroliui:

Sveiki,

Tenka dažnai naudotis viešuoju transportu ir žinoma, džiaugiuosi kad dažniausiai galiu tik pagirti vairuotojus. Bet šiandien, ketvirtadienį, 2014-03-06, iš tiesų buvau šokiruota 1-ojo troleibuso (iš Ukmergės stotelės išvyko maždaug 14,16, o Ožeškienės stotelėje sustojo maždaug 14,37, ant troleibuso buvo užrašyta 308) elgesio. Ir ne tik aš.
Troleibusu važiavo nemažai žmonių. Aš buvau su dviem dukrytėm, 4 m ir 2 m. Prieš sustojant Ožeškienės sustojime pasiėmiau mažąją ant rankų, vyresniąją paėmiau už rankos ir prie pat durų prieš mus užlindo pagyvenusi moteris su ramentais. Ir tiesą sakant turbūt išgelbėjo. Atsidarius vidurinėms durims moteris pradėjo lipti, tuo pat metu į vidų lipo dvi merginos. Ir negalėjau patikėti, kad vairuotoja tiesiog uždarė duris tai moteriai belipant, o mums stovint ant laiptelių. Akyse tebestovi vaizdas, kaip durys suspaudė tos moters pečius ir kurį laiką durys dar nebuvo atidarytos kol nepradėjom šaukti. Tada vairuotoja paprasčiausiai atidarė, ir man su vaikais vos spėjus išlipti staigiai uždarė duris ir nuvažiavo.
Moteris stotelėje dar negalėjo atsigauti, trynė pečius ir kaklą. Girdėjau, kaip kita mergina klausė ar kviesti greitąją ar policiją.
Esu įsitikinus, kad už tokį elegsį turėtų būti baudžiama, nes viena iš vairuotojos darbo dalių yra keleivių saugumo užtikrinimas išlipimo metu. Ir tebemąstau, kad mums labai pasisekė, kad ta moteris mums užlindo prieš nosį ir mus išgelbėjo. Nes lengva įsivaizduoti kokios būtų tokio uždarymo pasekmės jei tarpduryje būčiau buvus aš su vaikais.
Pagarbiai,

AAAA

Nustebau, kad kitą rytą gavau atsakymą:
Labas rytas,
pagal bendrovės darbo tvarkos taisykles Jūsų skundas turi būti patvirtintas parašu, todėl prašome paskambinti keleivių vežimo tarnybos vadovui  XXX arba XXX arba duoti savo kontaktinio telefono numerį.
Dėkojame už supratimą. Laukiame atsakymo.
 
Pagarbiai
keleivių vežimo tarnybos vadovas
 XXX

Dar pasvarsčiau ir paskambinau. Kalbėjo labai maloniai. Pasakė, kad net ir skundo nerašant reaguoja į tokius laiškus. Tai kas be ko nerašiau. Ir tą pačia dieną gavau atsakymą:

Laba diena,
atsakydami į Jūsų nusiskundimą informuojame, kad iš troleibusų vairuotojos paimtas paaiškinimas, ji įspėta. Atsiprašome dėl patirtų nepatogumų, tikimės ateityje panašūs atvejai nepasikartos.
 
Pagarbiai
XXX


Reziume? Smagu, kad reaguojama į pastabas. Ačiū. :)
Tikiuosi, kad neteks daugiau su tuo susidurti. O pabaigai, Silvijos pasakojimas apie įvykį tėčiui:
Tada tą tetą suspaudė. Bet žinai, galvos vis dėlto nenutraukė...

Va taip

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą